Ahoj,
doufám, že jste si pondělí nějakým způsobem zpříjemnili, protože já ano. Nákupy :D ale o tom mluvit nechci. Mám tu totiž další várku instagramových fotek. :-)

DAY 15 - All about the liner
Na tento úkol jsem se moc těšila, protože se mi nechtělo dělat pouze nudnou černou linku. Tak jsem si na sebe vymyslela překrásnou duhovou!

DAY 16 - Nail art
Tak tohle byl fatal error :D Můj první pokus o Nail art.. Prostě tomu odpovídá slovo messy... :D Použíla jsem celkem 3 laky - růžový(Rimmel), fialový(Colorama) a přetřela jsem to zlatým třpytkatým lakem od Essense.

DAY 17 - Fave product
Netušila jsem, co zařadit, tak jsem vybrala v poslední době nejpoužívanější Brow kit od Famous.

DAY 18, resp. 19 - perfume
Můj perfume of the day :D Nejpoužívanější, akorát ta výdrž... :/

DAY 20 - Sparkle!
Fotku jsem fotila bohužel pod umělým světlem večer.. :-( Použila jsem avoňácké oční linky se třpytkami (hnědou a stříbrnou) .. A musím říct, že jak se mi avon zdá všelijaký (hlavně poměr cena / výkon), tohle jsou držáci.. :-)

DAY 21- Celebrity Inspired
Vybrala jsem si vůni inspirovanou Lady Gagou - FAME.

DAY 22 - Current craze
Tohle je prostě šílenost :D Brácha si pořídil své první auto... a půjčil mi ho :-) A jezdí dost dobře a jde za plynem...

A to je vše.. Doufám, že tento týden budu stíhat fotit, protože se musím přestěhovat zpátky na kolej.. školička totiž začíná! :)
Při pondělku se (s)mějte! ~ Janinka