Milé Ladies,
pozadu nezůstávám ani tento měsíc, a proto i já přináším shrnutí srpnové edice boxu.
Pokud se vám zrovna nechce číst, tak se můžete podívat na rozbalovací video, ve kterém se vám premiérově ukážu :)) Jo a poprosím o shovívavost :DD


Na narozeninovou edici jsem byla docela zvědavá. Design krabičky pěkný s krajkovým potiskem. Dopis tentokrát bez pečetě - a navíc strana s produkty byla napsána malýma písmenkama na růžovém podkladu, takže se velmi špatně četla... No tak a teď šup šup dovnitř...


V růžových žížalkách byly zahrabané produkty. Oproti minulé edici byl box poloprázdný, což mě zpočátku malinko rozladilo. Rozpačitost byla ihned pryč, když jsem prohlédla značky.


Pure Fiji - šampon a kondicionér (30 ml, cestovní balení)
Tuto značku znám, ale vlasovou kosmetiku jsem nezkoušela. Ke mě se dostala světle modrá varianta, tedy kokos. Kondicionér voní silněji než šampon. Jsem opravdu zvědavá.


Ryor - Uvolňující mátový gel (50 ml, cestovní balení)
Opravdu voní silně. Mě nechává tato značka dosti chladnou, protože já si ho sama nekoupím.. no takhle - když se ke mě nedostane nějakým jiným způsobem, tak ho prostě neozkouším :D no snad mi nohy neupadnou (nebo nezmrznou, když má chladit :D)


TMT - Inca Oil (3 ml) a Cristall Liquidi Latte (6 ml)
Nyní ke dvěma vzorkům (pro mě naprosto) od neznámé firmy. A to je podle mě správně, protože to je princip takovýchto boxíků krásy :)) Jo jo já vím - všímám si maličkostí, takže jen tak pro zajímavost oproti letáčku (kde je to určitě správně) jsou v dopise u produktů prohozeny obrázky.


Beauty UK - lak na nehty Glam Nails (plné balení)
Mno.. Druhou možností byl stín od Inglotu, který by mě potěšil asi víc. Barva je v odstínu č.48 Peach Melba, ozkouším a dyštak pošlu dál...

Marvis - zubní pasta (10 ml)
Malý vzoreček a jak mě potěšil! Vůně byla opravdu strong mint. Přiznám se, že jsem to nevydržela a už párkrát ozkoušela a chutná mi. :))


Korres - lip butter PLUM (6 g, plné balení)
A na závěr to nejlepčejšíííí :) Opravdu jsem ráda, že jsem nenašla lesk, nýbrž máslíčko. Odstín na mě není vůbec tmavý - dokonalost. A ta vůně! Hned jsem se podívala na internet po dalších odstínech a silně uvažuji, že si koupím i jiné barvičky. :-)

Hodnocení?
Počáteční rozpačitost je pryč a celkový dojem je dobrý. Nejméně mě potěšil lak, nejvíce potom Korres. Sice to bylo narozeninové vydání, ale nic extra se nekonalo - prostě jsme byly všechny namlsané z minulého vydání.

Děkuji za přečtení či shlédnutí a mějte se krásně!