Ráda bych zavedla pravidelnou rubriku na nedělní odpoledne. Produkty zkouším minimálně měsíc a poctivě si je zapisuji na lístečky.

Dnes jsem si vzala na paškál dva 30 ml vzorečky z dubnového Senzaboxu, a to šampon a masku od značky Wella professionals.

S těmito produkty se pojí i jedna nepříjemnost. Docela pečlivě kontroluji expiraci a právě v tomto případě byla prošlá.  U Welly exp šamponu  01/2013 a exp masky 12/2012. Neřeknu pár dní, ale přes čtvrt roku? Děkuji nechci... Podle instrukcí jsem napsala email a náprava na sebe nenechala dlouho čekat. Takže sektor podpory u bývalého Senzaboxu chválím. :-)

Sliby
Objemové produkty pro jemné vlasy, zpevňují vlasy bez zatížení zevnitř. Vytvoří nadýchaný objem.

První postřehy
Tuby klasické s fialovým víčkem. Šampon voní o něco výrazněji, než maska. Přesně jako u kadeřnice. Šampon je průhledný, maska má bílou hustou konzistenci.

Realita
Svoje vlasy bych jemnými nenazvala, protože po pravidelném melírování je mám vysušené. Na druhou stranu objem se hodí vždycky.



Nejprve šampon. První umytí bylo trochu divné, než si vlasy alespoň trošku zvykly. Ale i přesto se mi šampon moc dobře nevymýval a vlasy po něm byly drsné a zašmodrchané. :(

Po umytí jsem se snažila do vlasů vpravit masku, ale šlo to horko těžko právě kvůli zašmodrchání ze šamponu. Ale podařilo se s pomocí malého množství mé oblíbené olejové masky (Balea). Nechala jsem dle instrukcí pár minut působit...


A výsledek?
Říkám rovnou, že šampon mě vůbec nenadchl. Vlasy mi zdrsňoval a zašmodrchával. S maskou to po prvních dvou nanesení také nevypadalo zrovna slavně... Ale po cca třetím použití - smytí a uschnutí to vypadalo o chloupek lépe. Vlasy byly o něco jemnější.

Shrnutí: 2,5 / 5
Průměr. Opravdu nic pro moje vlásky.