Dneska je povídací středa a díky komentáři u TAGU (aneb co je jumpsuit?) jsem měla hned téma. :-) Nejsem vůbec nakupovací typ a také nenakupuji ve slevách zbytečnosti. No vlastně nakupuju jen výjimečně ve stavu nouze. :D
V plánu jsem měla koupit si něco na spaní a peněženku. Zadařilo se tak na půl.

V posledních letech jsem se naučila nakupovat a nosit pohodlné a elegantní věci. Nekupuju věci jen tak pro okrasu šatníku, oblečení musí být totiž i praktické.

Jo a ještě. Absolutně nestíhám sledovat aktuální trendy. I když nějaký zrovna zaznamenám, tak třeba není zas chuť nebo mi nesedí. Mám prostě svůj styl :))

Jumpsuit z HM, cena po slevě 200Kč







Tohle nosím ráda po doma nebo na cvičení.
Co to tedy jumpsuit je? ( = bodysuit, playsuit nebo jak chcete :)) - je to tílko+kraťásky spojené v jednu část oblečení.

Jen jedna nevýhoda - zapínání je vzadu, takže když potřebujete rychle na malou, tak je to vtipný taneček se zkříženýma nohama a snaha rukama rozepnout zip na zádech.. :D Ale mě se komplet moc líbí.





CA, cena po slevě 150Kč








Asi jsem sto let zaostalá, ale mě se prostě trend animal-print obloukem vyhnul... Až donynějška. :-) Nosím jednoduše se světlýma kraťáskama z NY a dlouhým jednoduchým náhrdelníkem. A buď balerínky nebo žabky.






Kraťásky z HM, cena po slevě 89 Kč





  Na spaní jsem ulovila peace-kraťásky. Jsou sice o trošku kratší, než bych si představovala, ale na druhou stranu jsou teploučké a pohodlné.





Závěr? Všechno je praktické na dlouhodobé nošení, takže jsem naprosto spokojená.. Peněženku jsem si však nedokázala vybrat, protože vůbec žádná neodpovídala mým představám... :-/

Mějte se krásně ~ Janinka