Ahoj všem!
Teprve nyní přináším rozbalovací video, které je strááášně dlouhé (3:20 min :D ) a článek. Sice se při dopravě od LB ke mě stala malá nehoda s výrobkem od Dr.Hauschka. No mrkněte na video nebo čtěte dále...

Rychle sem vypíšu své první dojmy, všechno jsem tak nějak ozkoušela.
Krabička je krémově růžová, dopis tmavě růžový, s andílky a lesklým srdíčkem. Každopádně mi to připomíná "grumpy cat" o Valentýnu.. No mrkněte na animaci níže :D



Asi začnu s největším produktem a to Krémem na ruce a tělo od značky NevO. Voní po vanilce a obsahuje prý minerály z Mrtvého moře.Vyrobeno v Izraeli a obsahuje 230 ml krému.
Od stejné značky tu je další věc. Je to ořezávač kůžičky, ale pro mě je to spíš tak na týrání.

Lákadlem této krabičky byl produkt od Dr.Hauschky. Po otevření jsem zjistila, že je vnitřek vyteklý a z poloviny zaschlý :( ... Ale jinač je to sprchový balzám a podle krabičky by měl vonět po levanduli a sandalovém dřevě.

Dále mě tu oslovil lest na rty v růžové barvě. Odstín je to color mio. Lesk má hezkou barvu, jen po chvíli zalejzá do vrásek na rtech a hlavně lepkááá (proto nenosím lesky :)) Pak tam byl od značky Jordana lak na nehty. Je to nehtová výživa, plné balení 15 ml. Vyzkoušela jsem, na nehtech se hezky leskne.

Pak je tu krabička od značky LilyLolo. Jsou to stíny. Waau. Já miluju dekorativku. Světlá barva je taková starorůžová a ta tmavší hnědá je se třpytkami a barvově mi připomíná stín od Sephory.


A jako poslední sáček s dvěma testery parfémů. Ooo bože ty tak krásně voní!! Jsou to arabské parfémy. HALIMA voní sladce po růži a vanilce a MAX'D po květinách. A co jsem koukala na jejich web, tak nejsou ani drahé :-)

HODNOCENÍ?!
Jáá nevim. Všechno krásně voní, jsem ráda za tělové mléko, jen toho ořezávače kůžičky se bojim :D ale nééé... je to fajn.. no tak vlastně ani nic proti nemám. :D Ten balzám Dr. Hauschka se pořeší s podporou LB... Takže sečteno - podrženo - po dlouhé době má u mě Ladybox body k dobru.

A to to to to je vše p-přátelé! :))
Přeju úspěšný příští týden a smějte se!
~ Janinka