Krásnou neděli,
tento článek bude zahalen do takového pološera, polotajemna. Říká se, že ezoterika je vědou tajnou, tak já vás vezmu na malý výlet do mého světa. Troufám si říct, že většina z vás zřejmě ani neví, že se věnuji věcem mezi nebem a zemí, vykládáním karet, magii - no říkejte si tomu jak chcete :D Prezentuji se na svém webu touto fotkou:


Úryvek z webu:
Již od útlého věku mě zajímalo duchovno a nadpřirozeno. O karty jsem se začala zajímat ve svých čtrnácti letech. Začínala jsem s mariášovými kartami. Nejčastěji vykládám tarotovými kartami a především z karet Lenormand, a také s kyvadlem. Oficiálně pracuji od r. 2012, vše je na mém webu.

A jak napovídá nadpis příspěvku, tak se chci s vámi podělit o příběh, jak se ke mě dostaly mé nové cikánské karty (na obrázku níže).
Více jak 3 roky jsem se marně snažila tyto karty sehnat. Již jsem byla smířená, že je nikdy mít nebudu... Až nyní si ke mě našly svojí cestu. Byla jsem jimi zčistajasna obdarována! A poselství? VE SPRÁVNÝ ČAS MŮŽE BÝT I VAŠE PŘÁNÍ VYSLYŠENO, TAKŽE NEZTRÁCEJTE NADĚJI A VÍRU. ZÁZRAKY SE DĚJÍ.

Pokud se chcete o mém vykládání, mé životní filozofii něco dozvědět, pošlu vás na své již zmiňované stránky http://janakartarka.ic.cz nebo na FB stránku Janette kartářka, kde často píšu své myšlenky, vzkazy ze shora, energie dne, akce atp. 
Ráda vás tam všechny přivítám. 
~ Janinka, bloggerka a kartářka :-)