Krásný páteční den!
Slyšíte venku ptáčky cvrlikat? Svítí vám nad hlavou sluníčko? Odkládáte zimní oblečení? Pokud ano, tak vězte, je tu jaro! :))
Dnes tu mám klasické modrofialové kouřovky se svěžími růžovými rty. Připravte si tedy paletku s takovými stíny (třeba Rimmel 021 State of Grace, Avon Purple haze atp.), které jsem v kombinaci použila i já.

Výsledek by měl vypadat následovně:


Dějství první: OČI
Jak už jsem tedy výše psala, použila jsem 2 paletky od značky Rimmel a Avon.
Do vnitřního koutku jsem použila nejsvětlejší stín na prozáření. Světle modrý na střed, poté tmavě modrou spolu s fialovou do vnějšího koutku a samozřejmě efekt kouřovek jsem dotvořila tmavě fialovou.



Dějství druhé: RTY
Jako základ jsem slabě přetřela balzámem a po chvíli aplikovala dvě vrstvy růžové svěží barvy rtěnky lasting finish by Kate Moss v odstínu 101. Navrch jsem přetřela ještě třpytivým leskem od Maybelline COLORAMA v tubičce.

A TADÁ to je vše. Tedy ne vše. Na řasy jsem aplikovala řasenku od Dermacolu imperial long lash mascara. Moje očka dnes září takto:

Krásný pátek. Krásný víkend. A ahoj! ~ Janinka