Hi Ladies!
Dnes přináším článek a video se speciální eko edicí LB. Video jsem pro změnu natáčela mimo čtyři zdi, tedy venku :-) Předem se omlouvám, že to tam šustí, fouká, ale větru fakt neporučím... A klepe se mi ruka :D

Jo a co mě zklamalo? Nebýt toho, že si přečtu rozbalovací články jiných holek, tak se čertit nebudu. Ale dát Raw gaia a balení dr.Hauschky?! To docela mění situaci! Hodnota krabičky se DOST liší...

Rozbalovací video, můj kanál YT

Vše již bylo ukázáno ve videu, ale pár slov ke každému výrobku přeci jen napíšu :-) Krabička sama o sobě je z kartonu a výrobky jsou rovnou uvnitř, chybí vlastní krabička. Mě to nevadí, je to výjimečně, je to to tématické.

1 - YVES ROCHER - hydratační micelární voda, 200 ml, plné balení
V řadě na poličce mám další čtyři micky, a zrovna YR, kterou fakt nemusím... A pálí mě v očích, takže takhle ne...

2 - lavera - univerzální krém, 25 ml, cestovní balení
Značku znám, krém je nažloutlý a už podle vůně a konzistence poznáte, že obsahuje bambucké máslo. Hodí se, takový průměr...

3 - urban veda - čistící gel na obličej 20 ml, denní krém 10 ml, obě cestovní balení
Voní mi pěkně. Značku tedy neznám, ale ráda ozkouším. Co jsem koukala v boxech koluje i další varianta - zelená.

4 - Raw Gagia - máslo, 15 ml, plné balení
Ehm. Ano... Jsem ráda, že to mám, ale raději bych dr. Hauschku... Voní po oleji a bambuckém máslu v syrovém tvaru. Už jsem zkoušela, má takovou tužší hrudkovatou konzistenci.

5 - Pigs & Rouge, aloe and mint balm
Tento produkt je dárek za předplatnému... Balení mě neskutečně okouzlilo. jedním slovem? b-o-ž-í! A samotný balzám je opravdu peprný :)) štípe a krásně protáhne nos i při rýmě :-)

6 - weleda - 2x vzorek tělového mléka
7 - kivvi - vzorek krému s maliníkovým olejem
8 - salcura - vzorek pleťového čistícího gelu
Malé vzorečky, nejvíc mě oslovil vzorek salcury, za ten jsem ráda. Zbytek nějak mi je jedno. Weleda potěší,  kivvi neurazí.

A co máte v krabičce vy? Spokojenost? Zklamanost?
U mě by bylo maximální nadšení a spokojenost, kdyby byla pouze JEDNA verze a ne rozdíl v boxu v několika stech korunách... Co je tohle za jednání? K čemu mi je být pravidelná předplatitelka, když z toho nic neplyne?