Tento semestr jsem si zapsala kurz powerjógy. A musím říct, že jsem objevila úplně nový svět.

Kdo mě zdá, ví, že nejsem žádný sportovec a u žádného cvičení nevydržím dlouho. (Až tedy u Jillian, tu jsem zvládla celou...) ale o tom až zase někdy jindy.


O jógu jsem se zajímala už tak 2 roky zpátky, ale vždy jen já sama jako samouk. Až nyní jsem pod dozorem lektorky.

Cvičím 2x týdně. V pondělí ve škole, ve čtvrtek a/nebo v pátek doma.

Z počátku mi dělal problém dýchat pouze nosem. I jako malá jsem s tím měla problémy - pusu jsem měla otevřenou dokořán snad pořád (blbý návyk, který jsem získala díky dvou operacím s mandlemi, brrr - nepěkné vzpomínky z dětství).

A právě díky Taře Stiles jsem si před dvěma roky zažila ranní rutinu. Obvykle to mám tak na deset minut a vždy mě, ještě krásně v teploučku postýlky, probere z ospalosti.


Ale zpátky k power józe. K dnešnímu dni mám za sebou tři lekce (jedno celé cvičení trvá 1,5 hodiny i se závěrečnou relaxací). Po prvním cvičení mě druhý den neskutečně bolelo mezi lopatkami. Po druhém cvičení jsem se znovu utvrdila v tom, že nemám sílu v rukách. Nejvíc mi totiž dělá problém plynulá chaturanga.

...

Docela dlouho jsem přemýšlela nad nějakými zápory, ale na žádný nemůžu přijít, což mě samotnou dooost překvapuje.

A teď přichází na řadu óda na jógu. :D
Samotnou mě překvapilo, že i za tak krátkou dobu je mé tělo pružnější a zpevněnější. Volněji se mi dýchá a neskutečně mě to nabíjí. Mám spojení se svým tělem, se svým já, s energií. Harmonizuji, čistím a otevírám čakry. Třeba se mi otevře i třetí oko :))

Ta změna je fakt neskutečná!
Namaste.