V tomto měsíci bych vyzdvihla čtyři kosmetické produkty - 2 laky na nehty, parfém a sprej na nožky.


Nehty si lakuju málo, protože se mi klidně ještě v den nalakování začnou loupat. A já nesnesu oprýskaný lak! Objevila jsem však lak od Rimmelu Lycra PRO v odstínu 293 Pop Rose (12 ml, cena 40 Kč). Nanáší se jedna radost díky maxi štětci a zasychá také rychle. Stačí dvě vrstvy a můžu jít. Druhým lakem je Maybelline COLORAMA v odstínu 67 (7 ml, 69 Kč). Krásná výrazná fialová barva s odlesky, která se neloupe a dobře kryje. A navíc obě barvy se vzájemně doplňují. :-)


Elite models - London Queen, toaletní voda (50 ml, cena 99 Kč, DM)
Jestli jsem dobře počítala v nabídce byly čtyři varianty, a mě nejvíce voněla právě tato London Queen. Je to intenzivní sladká vůně - asi nejvíce z toho cítím maliny a poté vanilku. Bohužel ani ne za pár hodin vyprchá... ale i přesto přemýšlím, že bych skočila pro další lahvičku do zásoby - což se mi moc často nestává. :D


AVON - chladivý sprej na nohy (100 ml, cena kolem 100 Kč)
No... tady jsem trošku rozpačitá, jestli patří do TOP, protože není nejoblíbenější - je spíš v panujících vedrech nejpoužívanější. Každopádně je to třešňový chladivý sprej. Je příjemný na unavené nožky a osvěží v horkých dnech. Vytvoří slabý film, který však trošku lepí.

A to je vše, mějte se fajnově! :)) ~ Janinka

P.S.: Jsem nově na Instagramu a YouTube!