Jak se nejlépe odměnit za úspěšné dokončení letního semestru a zároveň přivítat volno? .... ano, NÁKUPY! :D

1.7. jsem jela výletovat do Nymburka, kde mají v tamějším Kauflandu stojan se značkou Catrice, kterou jsem chtěla už delší dobu ozkoušet. Všechny fotky po kliknutí můžete zvětšit. :o)

 První dva úlovky jsou právě od značky Catrice. A to paletka očních stínů Quattro Absolute Eye Colour (cena 114,-), dále paletka korektorů Allround (cena 90,-).

U obou výrobků je vcelku slušný obal. Docela vychytaný obal má paletka stínů :))
Korektory jsou krémové v odstínech béžové, růžové a zelené. Paletka stínů se jmenuje 070 Mud Spencer & Coralle Hill a krásně supluje odstíny naked. Jsou pěkně pigmentované. A je tam super červený odstín, který oživí každé líčení.. Paletka je k dostání v dalších 3 variacích.

Peelingové mýdlo mě absolutně okouzlilo svojí opojnou vůní pomeranče a grepu. A o obličejovém peelingu jsem dlouho toužila :)) Očekávat můžete také recenzi, protože jsem se osobně setkala se značkou Manufaktura poprvé.

A jako poslední produkt jsem si koupila lak na nehty Colorama v odstínu 67. Rychle schne, dobře kryje a má nádhernou vínovo-fialkovou barvu s odlesky. Co jsem zatím ozkoušela, tak má parádní výdrž. A ta barva!