Ahoj!
Dnes místo recenze přináším TOP za měsíc srpen. Musím říct, že mě skoro nic nenapadlo. Od minulého měsíce se líčící návyky nezměnily, s prací jsem v jednom kole, no a oproti minulému měsíci, tento jsem si nehty nelakovala vůbec, takže nevím, co se to se mnou děje :D Jdeme na to!
Zkosený štěteček Essence a Color tattoo č. 15 - Endless Purple.. přiznávám se, že tento zkosený štěteček používám poslední měsíc snad na všechno. Dejme tomu od linek po detaily stínů i na rty... :)

Společně s 24h Color Tattoo - Endless purple si udělám širší horní linku na světlý stín, řasenku a razím ven. :-) Opravdu nic složitého.

No a to je, přátelé, z líčícího náčiní vše :D Volně přecházím tedy na outfity.

Nejoblíbenější kombinace tento měsíc byla tato.





Sáčko mi ve skříni leželo roky a až nyní jsem ho vytáhla. A je boží! Pamatuju si, že to byl skvělý úlovek ze sekáče. Značka je Next petite. A kombinuju ho právě s tímto svrškem (krátký rukáv, animal-print) a masivním srdíčkem na dlouhém řetízku.


A jako poslední zmíním oblíbenou reality show, protože na seriály nějak nezbývá čas. A tadá jsou to Vyvolení.

Já vím, já vím, většina z vás si řekne, že to je kravina. Ano, je to kravina, ale je tam Vladko! :D Úplně se mi oživily vzpomínky před skoro 10 lety, když dávali první řadu. Je to možný, že ty roky tak rychle běží?! A jak to, že Vladko nestárne? :D Každopádně ty ostatní série jsem nějak už nesledovala - nevýrazné osobnosti a tak.