Krásný den všem,
i když počasí babímu létu neodpovídá, rozhodla jsem se, že vyfotím svůj dnešní look a připravím krátký návod, jak ho vytvořit. A mimochodem, ani netušíte (no možná tušíte), jak těžké je si vyfotit namalované oko!!! milion fotek a 99% nepoužitelných! Ale nyní už - jak to všechno dopadlo...

BAF! :))
Snad jste se nepolekali :-) Dá se říct, že je to v poslední době moje oblíbené každodenní líčení. Dost povídání a popojedeme k použitým produktům. Přichystejte se:

BB krém Misha na sjednocení pleti, na obočí Brow kit od Famous, bílou tužku (Essence), paletku od Catrice, bílý třpytivý stín (Essence), černou tužku (Gabriela Salvete), černý fix (L'oreal), řasenka Avon... A to je snad vše :-)
1. Místo podkladové báze jsem použila bílou tužku (Essence)
2. Přes celé pohyblivé víčko jsem nanesla z paletky nejsvětlejší stín
3+4. Smícháním červeného a středně-hnědého stínu jsem vystínovala oko. Dále rozmazala do ztracena.
5. Do vnitřního koutku jsem použila bílý třipitvý stín od Essence
6. aplikovala jsem tenkou horní černou linku pomocí fixy (superliner, L'oreal)
7. Dolní linku a vnitřní horní linku jsem vybarvila černou tužkou Gabriela Salvete.
8. Na řasy jsem použila Avon Megaeffects mascara.

Tadááá, a to je vše, přátelé.
Jak lze na fotkách vidět, červené se určitě bát nemusíte.. alespoň si nastupující podzim s tímto lookem hned zahřejete.

Mějte se krásně, Janinka