První zářijový týden je za námi a blíží se konec mých pracovních "prázdnin". (ano, už odpočítávám začátek nového semestru :D ) A dnes přináším první várku ze zářijové SuperGorgeous foto-výzvy na instagramu s mým krátkým komentářem.

DAY 1 - HairToday
Své vlásky hýčkám kdykoliv můžu, protože jsou zničené neustálým barvením (světlé husté melíry). Obvykle je nosím rozpuštěné nebo spletené do jednoduchého copu.

DAY 2 - a recent purchace
K mému ideálnímu létu patří meloun. Toho se snad nikdy nepřejím! MŇAM!

DAY 3 - pink 
Upřímně, nejsem velká fanynka této barvy. Růžové tílko mám doma jen jedno, pak 2 odstíny laků a právě tuto svítivou Elektru od MeMeMe.

DAY 4 - five product challenge
Pleť jsem sjednotila BB krémem od Mishy, na oči použila stíny z paletky od Catrice, plus L'oreal linka ve fixu a řasenka 2000Calories od MaxFactoru a na pusu jsem ozkoušela nový Korres lip butter.

DAY 5 - fave blush
Je to jediná high-end tvářenka, kterou vlastním. Je to chanel v odstínu 64 inspiration. <3

 DAY 6 - EyeLashes
Popravdě nejsem zastánce umělých nalepovacích řas. Já jsem se svými 100% spokojená - jak s hustotou, tak s délkou.

DAY 7 - followed a tutorial
Vybrala jsem si líčení od mé oblíbenkyně Shaaanxo z Nového Zélandu. Byla to má velká inspirace ve dnech, když jsem ze své přírodní hnědé přešla na blond. :-)

Tadá, a to je vše. Pokud se vám moje fotky líbí, můj instagram je http://instagram.com/janiczkah