Pěkný večer,
tak mi to nedalo a vyrobila jsem foto-návod na makeup podle londýnského fashion weeku na jaro/léto 2013. Takže mrkněte na fotku, nebo až pod ní, kde mám svůj delší komentář. :-)

Jsou to, dá se říct, dva looky do sebe, protože na přehlídkách modelky nosily, buď výrazné rty a lehké líčení na očích a nebo naopak - výrazný modrý stín, buď přes celé horní víčko nebo jak je na mém líčení, na dolní lince.


Toto líčení není vůbec těžké, takže jdeme na to! Na pohyblivé víčko jsem použila světlý krémový třpytivý stín. A rozmazala do ztracena. Pro vymodelování oka můžete do ohybu použít tmavší stín. A ta část na oživení je právě světle modrý stín na dolní linku. Na řasy aplikujte oblíbenou černou řasenku. :-)

A pro někoho bláznivé či extravagantní, ale nemohla jsem odolat! :-) Je to Rimmelácký lak na rty Apocalips v odstínu 303. Lze použít i od Essence lesk na rty Stay with me. Na obrázku je barva spíše růžová, ale v reálu je do červené, takže zuby opticky vybělí.. Je výrazná a oslnivá!
A to by bylo vše. Mějte krásný víkend a u dalšího článku, ahoj! ~ Janinka