Ahoj!
Druhý zářijový týden mi nějako rychle utekl. Přináším dalších sedm fotek z instagramu. A musím se přiznat, že mě focení moc baví. :-)

DAY 8 - Nail polish collection
Poté, co jsem většinu laků vyházela (poloprázné, vyschlé...) nebo darovala, mi zbyla tato malá hromádka.

DAY 9 - Everyone must try
V překladu: "Přestaň se nenávidět kvůli všemu, co nejsi. A začni se mít rád za všechno, co jsi..." Ano, je to tak. Nejzákladnější věc je mít rád sám sebe.

DAY 10 - Contour
Do této Contour&Blush paletky jsem se úplně zamilovala.

 DAY 11 - In my makeup bag
Docela mě překvapilo, kolik se v té taštičce skrývá kosmetiky :D obvykle používám tak polovinu..

 DAY 12 - Favourite nail polish
Tento lak si mě získal svojí výdrží a třpytivostí. Jak už výše byla fotka mé sbírky laků, tak je vidět, že laková opravdu nejsem. :)) Ujíždím na jiných věcech.

DAY 13 - Trying something new
Je to 100% mnou dělaná domácí pizza. Je na způsob Margherity, což je rajčatový základ, mozzarela, šunka a bazalka. A slavila ohromný úspěch, takže jí v poslední době dělám skoro obden :D 

 DAY 14 - Pout!
Nelíbí se mi duckface a načpulená pusa mi prostě nesluší. Vyřešila jsem to alespoň obtisknutou oranžovou rtěnkou...