Tyjo.. To už je středa?! Tak tedy ahoj! :-)

Nyní to s články bude složité, protože jsem opět ve škole.. a mám spoooustu povinných seminářů. Na kolej jezdím už v neděli, protože pondělí mám od devíti ráno v plném tempu až do šesti do večera.. To bych opravdu nedala.. Úterý je taky drsný, ale zbytek týdne je už v mírnějším tempu. :-)

Nevím sice, jak to s články bude, ale nyní přináším alespoň zbytek fotek ze SuperGorgeousSept výzvy. Není jich mnoho poněvadž jsem neměla nápad, co vyfotit a hlavně jsem na to pravidelně zapomínala!! Jsou to tedy pouze dvě fotky...

DAY 25 - night time routine
Ne, toto opravdu není vše, ale víš jsem toho po ruce neměla.. Zase mám na tváři nějaké ty mršky, takže jsem zkusila Zap! Zap! od Anatomicals... a musím říct, že žádná sláva! Dvousložková Nivea je klasika, Lirene taktéž. A jelení lůj na pusu nesmí chybět! Rty mám totiž věčně vysušené :/

DAY 27 - Face of the day
Prosím, nelekejte se! Jsem odlíčená, protože jsem se fotila večer. A to proto, že jsem - já hlava děravá - neustále zapomínala. A k netu jsem se přes den neměla možnost připojit, abych se blejskla. :D

No a teď jsem zjistila, že běží i challenge na říjen, ale té se nezúčastním... Prozatím stačilo :-) ... Teď na zítřek (čtvrtek 3.10.) kdy dorazím domů, kde na mě čeká zářijový Ladybox.. ANO JÁ HO JEŠTĚ NEROZBALILA. :D Kdyby s tím nebyl problém (nyní myslím aféra s opožděnou dodávkou), tak bych si ho rozbalila pěkně v klídku doma v pátek... Ale stalo se stalo...

(S)mějte se! ~ Janinka