Ahoj!
Sice dnes není povídací středa, ale zase je pátek 31.1. - poslední den v měsíci. A budu se vykecávat :))

Jsem v průběhu zkouškového. K dnešnímu dni mám z dvanácti zkoušek sedm hotových. Nejvíce se budu muset zaměřit na sociální psychologii, která je ústní. Jinak zbytek se poddá... nějak :D Každopádně dneska mě vystihuje následující obrázek:

procrastinate now and panic later!

Zpráva číslo dvě: MŮJ NOTEBOOK JE OPĚT V SERVISU.  *fňuk* Proto tu nepřibylo video ani článek o rozbalování Ladyboxu. Stalo se to tak, že jsem zrovna stříhala video a v tom se ntb sekl a nazdar. Původně jsem si myslela, že jsem uvařila grafickou kartu, nicméně na diagnostice mě vyvedli z omylu... Odešel procesor. oukey. :(

Jop, jop. Opravdu to se mnou málem šlehlo. 

Každopádně je naděje, že do týdne bych ho mohla mít zpět. Takže snad se mi to vše podaří uploadovat. :-) A začnu znovu pravidelně psát. Teď jsem totiž odkázána na pc bráchy, který absolutně žádný grafický program nevede.

Taaaaak. A co ještě se mi v lednu (ne)povedlo? :D No zřejmě už nic. Jak jsem chtěla ve videu zveřejnit, tak mám přichystané články na téma zdraví, cvičení, stravování. A také něco málo z mojí literární tvorby.

(S)Mějte se! A krásný víkend.
~ Janinka