Ahoj!
vypusťte mé infantilní já! :)) mám totiž skvělé zprávy.

 Nejprve o tom, jak jsem si zařídila stránku na FB ->Život jedné Janinky  :)) - tam budu dávat rychlé aktualitky, a ti kteří nemají nebo nesledují GFC, tak tam budu házet i odkazy na nové články. Každopádně budu ráda za každého človíčka. A tím zdravím svého (snad prozatím) jediného pravidelného čtenáře na GFC!! :)

 Tak a jedeme dále... Určitě každého, kdo píše blog, potěší zvyšující se návštěvnost. Mě potěšila ta denní, která se pohybuje kolem 100 lidí. DÍKY VÁM. (I když popravdě nevím, kde jsem to vzala, když pravidelně vůbec nepřispívám. To se počínaje dneškem mění.)

Kdo si ještě nestihl všimnout, tak v sloupečku přibylo krátké povídání o mě s fotkou,  a také kolonka "Na co se můžete těšit". Prozatím bych to viděla následovně:

# Každou neděli na recenzi u kávičky
# Středeční pokec či TAG
# Makeupový pátek
# Nákupy a novinky za minulý měsíc
# Spotřebováno za minulý měsíc
# Vždy na konci měsíce TOP oblíbenci
# Každý měsíc unboxing BeautyBoxu

Z toho plyne, že bych chtěla udržet standard minimálně 3 články za týden (tedy středa, pátek, neděle) plus tedy pravidelně 1x rozbalovací článek, nákupy, TOP a spotřebováno za měsíc.

Znáte výzvy z The Daring Kitchen? A Česko vaří živě s Pohlreichem? Já ještě minulý týden taky TDaringKitchen neznala. Jedná se o kuchařské výzvy. A mě to docela zaujalo. Pokud budu mít při kuchtění čas na focení, tak bych sem mohla hodit jak recept, tak výsledek.... Tedy za předpokladu, že mi při tvoření nevybuchne kuchyň. Snad jsem nějaký talent zdělila po taťkovi :D

Zaujali vás také vařící challenges? (tu odkaz) Zaujalo vás vaření s Pohlreichem? (odkaz tady)
Zaujal vás můj blog? - šup na FB nebo GFC. :)

(s)Mějte se krásně! ~ Janinka