Ahoj!
Tak jsem projížděla svůj blog a všimla jsem si, že jsem nenapsala články o dvou posledních Ladyboxech. No a musím ještě říct, že mi právě tento měsíc skončilo předplatné a budu moc moc moc rozmýšlet, jestli další půlroční předplatné odklepnu. Jak to máte vy s ne/spokojeností s LB? Objednáváte pravidelně?

Ok, nebudu to dál protahovat, takže jdu na to! :-)

LADYBOX - ŘÍJEN 2013
     V rychlosti popíšu produkty obsažené v krabičce. A komu se nechce číst, tak se může podívat na video.


Tato edice mě potěšila. Každopádně krabička má krásný potisk a text na víku "objevte mýtické tajemství". Uvnitř se nachází 6 produktů.

Skin79 - plátýnková maska, 20 ml, plné balení
Moje maska byla ve variantě Aloe Vera pro uklidnění a relax. Ještě jsem jí nezkusila.

Palmer's zpevňující máslo, 2,5 g, vzorek
Hm. co říct? Zase Palmers?! Proč, proč, proč. Ještě z minula tam mám půlku balení. Trošku mě ta chemická vůně odrazuje.

Catrice - gelová rtěnka, 3,5 g, plné balení
Ta barva vypadá bláznivě, ale po nanesení je boží. Co víc říct? Klasický rtěnkobalzám. :)) Každopádně značku Catrice mám ráda, nevadí mi, že se dostala do boxu.

Catrice - řasenka Better than false lashes - černá, 12 ml, plné balení
Zřejmě řasenka a ta rtěnka jsou ze stejné edice - obaly se pěkně blyští. Ha-ha, musím se přiznat, že nejsem zvyklá na velký kartáček :D Ale pěkně řasy nabarví, tójó. :)

L'Oreal Mythic Oil - šampon, 250 ml a kondicionér 190 ml, oba plné balení
No co vám budu povídat, očekávala jsem z této řady jejich vyhlášení olejíček, ale i toto mě nakonec mile překvapilo. Líbí se mi zlatavé částečky. A používám ho nyní na každé mytí. Dávkování pumpičkou je parádní a vlásky jsou vzdušnější.

LADYBOX - LISTOPAD 2013
     A volně přecházím k aktuální krabičce. Opět je k dispozici moje povídání. :-) A historicky toto video má přes 300 shlédnutí (!!!) za což ohromně děkuju :) A rozrostli se mi odběratelé na osm (!!!). YAY! DĚKUJI!

Přepravní krabice má jinou barvu - fialovou. Líbí se mi podzimní potisk na víku. Jen jsem přemýšlela, co je to za zvířátko... No samozřejmě, že veverka!! :D Dopis má stenou barvu jako krabička - laděné do oranžova. Jeden produkt má být mystery produkt, který má být mixem produktů, které se již v boxu dříve objevily. (Když jsem to četla, tak jsem se lekla, že to bude zas Palmer's nebo stíny Lambre) Co jsem tedy v boxu našla já? :)

Himalaya Herbals - peeling na obličej, 75 ml, plné balení
Peeling tradičně obsahuje částečky pro odstranění nečistot. Má to být drť z meruňkových jader, nicméně částečky jsou modré. Takže kdo ví? Už jsem stihla dvakrát ozkoušet, po smytí je pleť hebounká.

Lady Speed Stick - Aloe gel, 65 g, plné balení
Ehm. Všechny známe, některé používáme. Předtím byla novinka od Rexony, která mě potěšila, protože TO BYLA NOVINKA, ale tohle? Na trhu x-let, nic nového pod sluncem. To je tu jen do počtu? Pro navýšení (a nalákání) na plná balení? Achjo. No dobře, je to potřeba, ale nic, co bych chtěla v krabičce nadále vídat.

Lambre - krém na ruce, 50 ml, plné balení
Podle mě krém, který nenadchne ani neurazí. Voní úplně normálně jako každý druhý krém. Myslím, že poputuje mamce, které poslouží víc.

STEAMCREAM, 2 ml, vzorek
Vyroben pomocí páry a přírodních ingrediencí. Prý je tak lehký, že se ihned vstřebá a tak dále, atak dále. (smích, ha-ha-ha) Taková superlativa, ale co z tak malého vzorku ozkouším? Kdyby byly alespoň dva.

MeMeMe - tužka na oči, 1,2 g, plné balení
Buď černá nebo hnědá. A ta má je právě hnědá. Vůbec bych jí nezatracovala. Značku mám taky rády. Tak proč ne. :-)

Mystery product - Evelin cosmetics - zpevňující sérum na dekolt a poprsí
Pobavilo! :D Já takovýmto věcem, které mají odstranit celulitidu nebo liftingovat každou křivku těla, prostě nevěřim. Jako ozkouším, ale nic neočekávám.

A to to to je vše, přátelé! Ještě jednou díky a pokud jste dočetli až jsem, tak máte můj obdiv. Pěkný víkend, vaše Jaňule :))