Přeji pohodovou neděli.
Dnes přináším článek, který jsem dělala primárně pro blogovátko na Rimmelu. Nicméně můj delší komentář s více fotkama je níže pod následující fotkou. Nyní ke zkrácené verzi:


Jedná se o pudr Stay Matte od Rimmelu. Ten svůj používám v odstínu 003 - Peach Glow. Cena se pohybuje od 99,- po 129,- korun. Balení obsahuje 14 g produktu. Jestli jsem správně počítala, tak je k dostání ve čtyřech variantách.

Sliby:
 Dlouhotrvající zmatnění až na pět hodin s přirozeným finishem.

První postřehy:
 Obyčejné balení bez aplikátoru a zrcátka. Jemná parfemace. Na pohled líbivá vylisovaná korunka.


Realita:
 Dlouhodobější zmatnění potvrzuji, výdrž také obstojná, takže se nemusím tak často přepudrovávat, akorát mi občas vysušuje pleť na čele. A na nose mi občas dělá neplechu - šupinkatí. :/




Konečný verdikt?
Jak už jsem výše zmínila, je to mé třetí balení, takže ho řadím mezi své kosmetické stálice.

+ ano - zmatňuje, nelesknu se
+ ano - jakžtakž vydrží oněch 5 hodin
+ ano - docílím přirozeného vzhledu
+ jemná vůně

- na nose mi čas od času šupinkatí
- vysušuje (především čelo)

Výsledek: 4 z 5 možných bodů
I přes občasnou neplechu, kterou mi na tváři vyrobí se k němu ráda vracím. :-)